شرح وظایف: 1 .تهیه و تدوین برنامه استراتژیک 2. تهیه برنامه عملیاتی سالیانه 3. بررسی کیفیت خدمات 4. ارائه الگوي استاندارد در بخش جذب نيروي انساني، فضاي فيزيكي مناسب و فرآيندهاي كاري 5 . هماهنگی لازم در خصوص ارزشیابی سالانه بیمارستان 6. ایجاد هماهنگی بین واحد های بیمارستان 7 . ایجاد هماهنگی با سایر واحد های دانشگاه 8. ایجاد هماهنگی بین بخشی 9. تهيه و تدوين شاخص هاي مورد نیاز مسئولان بيمارستان 10 .تهيه وتدوين دستورالعمل ها و بخشنامه هاي مرتبط 11 .جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل آماري نسبت به فعاليتهاي مربوطه 12 .تقویت مدیریت مشارکتی با استفاده از نظرات كارشناسي علمي و كاربردي با مشاركت مديران بيمارستان 13 .بررسی و تدوین راهکارهای افزایش درآمد 14 .بررسی و تدوین راهکارهای کاهش هزینه 15. بررسی رضایتمندی ارباب رجوع داخلی 16 . بررسی رضایت مندی ارباب رجوع خارجی 17. پایش مستمر فعالیت ها 18. تشکیل منظم و مستمر کمیته های بیمارستانی 19. ارتباط مستمر با مسئولان بيمارستان در جهت رفع مشكلات 20. نظارت و ارزيابي عملكرد واحدها در زمينه مديريت بحران و حوادث غيرمترقبه 21 .بررسی پیشنهادات ارائه شده از طرف پرسنل
|